Sledování balíků České pošty. 

 

 

Sledování balíků

Kam na výlet na kole

 

Cyklistika Zapabike

 

 Jízdní kola s tradicí

 

Nosič Padova Fe na zadní dveře pro 3 kola

 
3 090 Kč s DPH
Skladem Do 7 dnů

Brašna na rám Phone vrchní

 
249 Kč s DPH
Skladem Novinka Do 7 dnů

Zámek na kolo spirála 85cm/10mm 4kód + držák

 
179 Kč s DPH
Skladem Do 7 dnů

Přilba Fo Hal černozelená S - M

 
429 Kč s DPH
Skladem Novinka Do 7 dnů

Cyklistické brýle Force Pro

 
749 Kč s DPH
Skladem Do 7 dnů

Favorit F 1 Speciál nálepka

-18%  304 Kč   
249 Kč s DPH
Skladem Akce Do 5 dnů

Obchodní podmínky

Reklamace a záruka


Na všechny výrobky u nás zakoupené je standardní záruční doba 24 měsíců. Spolu se zbožím Vám v zásilce zašleme i potvrzený záruční list, který uplatníte při případné reklamaci, proto doporučujeme tento dokument pečlivě uschovat. Bez platného záručního listu Vám bohužel reklamace nemůže být uznána.


Veškeré ceny produktů uvedených na stránkách kolazwebu.cz jsou zobrazeny s DPH.

Technická specifikace a popis produktu je převzat od výrobce nebo od dovozce do ČR. Za případné chyby nenese Kolazwebu.cz odpovědnost.


U některého zboží plní funkci záručního listu doklad o koupi, proto tento doklad pečlivě uschovejte.
Zboží bude do reklamačního řízení možné přijmout jen v případě, že bude čisté, zaslané v originálním obalu a s příslušenstvím.


Lhůta pro vyřízení reklamace činí 30 dní ode dne, kdy od Vás zboží obdržíme.
Reklamace zboží v záruce se v běžných případech řeší opravou nebo výměnou. Opravené nebo vyměněné zboží je zasláno na náklady prodávajícího. V případě, že oprava nebo výměna není možná, je zákazníkovi zasláno zboží nové nebo bude zaslán dobropis ve výši prodejní ceny, která je plnohodnotnou náhradou reklamovaného produktu zpět na adresu zákazníka.


Co je nutné k vyřízení reklamace poslat?


Zboží je nutné doručit s přesným popisem závady a jejího vzniku a Vašim podpisem, potvrzeným záručním listem (byl-li se zbožím dodán) a doklad o koupi zboží.
Tyto dokumenty a zboží, u kterého chcete reklamaci uplatnit zašlete na naši adresu:


Petra Plimlová-kolazwebu.cz
Osvobození 462

Zbiroh
338 08


Uvádějte, prosím, Vaše telefonní číslo nebo e-mail, abychom Vás mohli flexibilně kontaktovat o stavu reklamace.
Reklamované zboží v záruční lhůtě musí být k reklamaci dodáno včetně veškerého příslušenství, které bylo v balení u výrobku, nesmí být mechanicky poškozeno.
Opravené zboží Vám bude zasláno na naše náklady nebo po telefonické dohodě je možné zboží osobně vyzvednout.

 

Na co se reklamace nevztahuje?


Reklamace nelze uplatnit na škody způsobené neodborným používáním zboží,
mechanickým poškozením či jeho opotřebením v důsledku užívání.
 

 

Jak postupovat v případě, že Vám dopravce doručil poškozenou zásilku?


 - Česká pošta :


Náhradu škody za poškozený balík vyplatí ČP pouze příjemci, který reklamuje škodu při jejím převzetí. Pokud není balík zjevně poškozený, ale obsah ano, je možno v takových případech reklamovat nejpozději následující den po dni dodání. Reklamaci uplatňuje VŽDY příjemce, jakákoliv aktivita za strany odesílatele není možná.

Je-li balík viditelně poškozen - takový balík nesmí (neměla by) pošta adresátovi doručit. Předá mu pouze oznámení o uloženém poškozeném balíku na poště a požádá ho, aby se dostavil na poštu k jeho převzetí a sepsání reklamace. Pokud takový balík adresát přijme, musí reklamaci uplatnit ještě týž den, nejpozději však den následující. Po uplynutí této lhůty již není reklamace možná žádným způsobem. Takovéto převzetí probíhá vždy za asistence zaměstnance ČP a měl by být vystaven příslušný zápis s příjemcem.

Pokud balík nevykazuje zjevně známky poškození - doporučujeme zákazníkům po převzetí zásilky od ČP vždy zboží IHNED zkontrolovat. V případě zjištění poškození obsahu zásilky, je třeba celý balík včetně obalu vzít na poštu nejpozději následující den po dodání. Je možno využít nejbližší pošty. Nemusí to být pošta, která balík doručila. Na pozdější reklamace bohužel ČP nebere zřetel. Na jakékoliv pozdější reklamace poškození při přepravě, nebere zřetel ani naše firma. V tomto případě může reklamaci uplatnit pouze příjemce (adresát). Zboží je jeho majetkem a službu „doprava“ vykonávala ČP pro jeho osobu. Společnost kkolazwebu.cz již bohužel v takovýchto případech nemůže pro zákazníky nic udělat.

 

 - GLS : 

Odesílatel odpovídá za náležité zabalení zboží. Jestliže je balík jakkoliv zvenčí poškozen, například je roztržená krabice, můžete odmítnout balík převzít. GLS pak vrátí balík do depa a předá informaci odesílateli.

V případě zjevného poškození balíku můžete při doručení zkontrolovat jeho obsah. Doručující řidič zaznamená tuto kontrolu do protokolu, který vyhotoví společně s Vámi (“Škodový zápis”).

Jestliže převezmete zvenčí neporušený balík a po jeho otevření zjistíte, že obsah je poškozen, reklamaci uplatněte přímo u odesílatele - www.kolazwebu.cz . 

 

 

Doprava GLS

Zásilka je doručována standardně od 8:00 do 18:00 hod., jakmile je převzata kurýrem je doručena do 24 hodin.

Den před doručením Vás GLS informuje prostřednictvím emailu o doručování zásilky .

V den dodání jste informováni SMS zprávou o 3-hodinovém časovém rozmezí, kdy vám bude zásilka doručena . Pokud nebude převzata , budete kontaktováni kurýrem GLS , kde si dohodnete další termín doručení .

Pohyb zásilky můžete sledovat zde

 

Vrácení zboží do 14 dnů


1. Vrácení zboží a odstoupení od smlouvy


 Kupující fyzická osoba, které bylo zboží zasláno má dle zákona 367/2000 Sb. právo na odstoupení od smlouvy v době maximálně do 14dnů od data prodeje. Pro odstoupení od smlouvy je nutné splnit následující podmínky:
 Zboží musí být vráceno na adresu provozovatele nejpozději 14. den od data doručení zákazníkovi.
 Zboží musí být vráceno kompletní a v původním stavu, včetně originálních obalů a dokladu o koupi, záručního listu, manuálů…
 Zboží ani obal nesmí být jakkoliv poškozený a nesmí jevit známky používání či opotřebení.
Zboží doporučujeme zaslat pojištěné a doporučeně. (Doporučeně neznamená na dobírku!)
 Po obdržení vráceného zboží, bude částka odpovídající prodejní ceně zboží snížená o náklady na přepravu zaslána na adresu kupujícího.
 Kupující nemůže odstoupit od smluv při dodávce zboží upraveného podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu,


Pokud kupující splnil veškeré náležitosti a byl mu přiznán nárok na vrácení peněz, tak jsou finanční prostředky vraceny výhradně prostřednictvím bankovního převodu, proto je nutné vždy uvést bankovní spojení (číslo účtu a kód banky), na který si přejete prostředky vrátit.
Obchodní podmínky
Zde uvedené obchodní podmínky jsou platné pro nákup zboží v internetovém obchodě kolazwebu.cz a zákazník s nimi souhlasí při nákupu v našem obchodě .

 

Práva a povinnosti prodávajícího


a) Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku a dodat objednané zboží v nejkratším možném termínu dle propozic objednatele.
b) Veškeré osobní údaje poskytnuté při registraci jsou důvěrné. Prodávající je povinen takto s nimi zacházet.
c) Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
d) Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným (dlouhodobě nedostatkové zboží).
e) Uvedené ceny platí v den objednání.
f) Fotografie a popisy se někdy mohou od dodaných výrobků lišit.
Práva a povinnosti kupujícího
a) Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.
b) Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S konečnou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením.
c) Podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č.367/2000 má kupujíci právo odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. Peníze za vrácené zboží posíláme výhradně bankovním převodem. Prosím uvádějte číslo Vašeho účtu společně s vráceným zbožím.


Objednávka zboží


Odesláním objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednání s nákupním řádem Kolazwebu.cz. Po odeslání objednávky se zákazníkovi automaticky odešle kopie objednávky na jeho e-mail adresu. Součástí objednávky bude také číslo objednávky, které je nutné uvádět při komunikaci s pracovníky internetového obchodu. Pokud se nezobrazí informace o odeslání objednávky, nebo nedorazí kopie objednávky na zadaný email, v nejbližším možném termínu nás kontaktujte.


Dodací lhůty zboží

 

"Veškerá jízdní kola expedujeme seřízená, kde je podle velikosti balení demontováno přední kolo, sedlo, řidítka a pedály".

Nabídka našeho internetového obchodu zahrnuje mnoho dodavatelů, kteří mají různé dodací lhůty. Z tohoto důvodu není možné určit přesnou dobu dodání zboží. Snažíme se všechny objednávky vyřídit co nejrychleji k Vaší plné spokojenosti. Obvyklá doba dodání je 1 - 20 pracovních dní. V případě nedostatku některé položky objednávky nebo určité velikosti, barvy nebo typu zboží Vás budeme neprodleně informovat a domluvíme se na dalším postupu. Pokud není domluveno jinak, odesíláme objednávky kompletní.


Platba zboží

Objednané zboží je možné zaplatit těmito způsoby:
• platba na dobírku - zboží je odesláno Českou poštou ( Balík do ruky, nebo Balík na poštu )nebo kurýrem GLS a peníze jsou inkasovány dopravcem při předání zboží v hotovosti
• platba převodem na účet - zákazník je mailem příp. telefonicky vyzván k provedení úhrady na náš účet u Raiffeisen bank , číslo účtu 6677454001 / 5500, jako variabilní symbol uveďte číslo objednávky. Po připsání částky na účet bude zboží okamžitě expedováno zákazníkovi dle požadavku dopravy.

• platba v hotovosti - tento typ platby je možné uplatnit při osobním odběru na provozovně. Neplatí se žádné poštovné ani balné. Zboží je možné si vyzvednout až po potvrzení pracovníka obchodu, že je zboží připraveno k odběru. Na provozovně je platba možná pouze v hotovosti.

 

Odesílané zboží je pojištěné a za jeho stav ručí dopravce. Pokud k Vám dorazí zásilka viditelně poškozená, zboží nepřebírejte a sepište s dopravcem reklamační protokol.

 

Cena dopravy

 

Cena přepravy Českou poštou a kurýrem GLS  se pohybuje v rozmezí 90,- Kč až 220,- Kč včetně DPH dle váhy zboží. Balné neúčtujeme.
Při objednávce nad 5 000,- včetně DPH je poštovné a balné zdarma.
Zboží odesíláme prostřednictvím České pošty (balík do ruky, nebo balík na poštu), která zboží doručí do druhého dne ode dne expedice. Dále pak kurýrem GLS, který zboží doručí na místo určení po převzetí zpravidla do 24 hodin.

 

Ochrana soukromí

 

Prohlašujeme, že veškeré informace a osobní data Vámi poskytnutá využijeme výhradně k Vaší identifikaci v obchodním styku a k dopravě zboží k Vám. V žádném případě Vaše osobní data nebudou poskytnuta třetím stranám (mimo České pošty, která zboží dodá).


Provozovatel

 

Internetový obchod je provozován firmou kolazwebu, se sídlem Osvobození 462, 338 08 Zbiroh. Adresa prodejny je shodná se sídlem firmy.
mob.603 700 815, nebo mail: info@kolazwebu.cz

EET 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“, eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu.